Скрипторий: Oracle Mystery - battle (player core 2)
Назад к списку всех объектов Player Core 2Как это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАOracle Mystery - battle (player core 2)
Battle
Oracle Mystery
Source Player Core 2
Warlike forces fill you with physical might and tactical knowledge, aiming to have you uphold the glory of combat, fight to improve the world, prepare against the necessity of conflict, or endure the inevitability of war. You might draw upon deities such as Gorum, Iomedae, Rovagug, the Horseman of War Szuriel, the Queen of the Night Eiseth, the Vudrani god Diomazul, and others, or you might find power in the unending conflict between the armies of Heaven and Hell, the Elemental Planes, the Outer Gods, or even the collective spirits of those who fought in wars over the ages.
Source Player Core 2
You thrive in the thick of battle, but your mystery’s sheer focus on the physical and material leaves your soul weak against the tricks of spellcraft. You smell faintly of steel and blood no matter how you try to remove or mask the scent, you appear more imposing and muscular than you actually are, and you hear the faint clash and clamor of battle in the distance at all times.
Cursebound 1 Spells have an easier time wounding you. You gain weakness 2 to any damage dealt by a spell. Any immunity or resistance you have to spells is suppressed. This applies only to spells, not other magical abilities. Cursebound 2 You take a –1 status penalty to saving throws against spells. Cursebound 3 Your weakness to spells is equal to your level. Cursebound 4 Your status penalty to saving throws against spells increases to –2.
Warlike forces fill you with physical might and tactical knowledge, aiming to have you uphold the glory of combat, fight to improve the world, prepare against the necessity of conflict, or endure the inevitability of war. You might draw upon deities such as Gorum, Iomedae, Rovagug, the Horseman of War Szuriel, the Queen of the Night Eiseth, the Vudrani god Diomazul, and others, or you might find power in the unending conflict between the armies of Heaven and Hell, the Elemental Planes, the Outer Gods, or even the collective spirits of those who fought in wars over the ages.
Granted Spells
cantrip: shield; 1st sure strike; 2nd telekinetic maneuver; 4th weapon stormRevelation Spells
initial: weapon trance; advanced: battlefield persistence; greater: revel in retributionRelated Domains
destruction, might, protection, zealMystery Skill
AthleticsOracle Feat
oracular warningCurse of the Mortal Warrior
Curse Divine OracleSource Player Core 2
You thrive in the thick of battle, but your mystery’s sheer focus on the physical and material leaves your soul weak against the tricks of spellcraft. You smell faintly of steel and blood no matter how you try to remove or mask the scent, you appear more imposing and muscular than you actually are, and you hear the faint clash and clamor of battle in the distance at all times.
Cursebound 1 Spells have an easier time wounding you. You gain weakness 2 to any damage dealt by a spell. Any immunity or resistance you have to spells is suppressed. This applies only to spells, not other magical abilities. Cursebound 2 You take a –1 status penalty to saving throws against spells. Cursebound 3 Your weakness to spells is equal to your level. Cursebound 4 Your status penalty to saving throws against spells increases to –2.
Для этого предмета существует Legacy Версия.